HOLSET regeneracja turbosprężarek

Turbosprężarki HOLSET – regeneracja, modele, zastosowanie (CUMMINS)

Oferujemy profesjonalną regenerację turbosprężarek HOLSET stosowanych w szerokiej gamie pojazdów i maszyn z silnikami Cummins. Nasza oferta obejmuje zarówno klasyczne modele, jak i nowoczesne jednostki z technologią zmiennej geometrii (VGT).

Popularne modele turbosprężarek HOLSET:

  • HX30, HX35, HX35W, HX40, HX40W, HX50, HX55, HX60, HX80
  • HE200VG, HE221, HE250, HE300VG, HE351, HE400VG, HE500VG, HE561VE
  • HT3B, HT60, H1C, H1E, H2C, H2E
  • VG Turbo: VGT, VG4047, VG1031, VG1243, VG1039

Najczęstsze zastosowanie turbosprężarek HOLSET (z silnikami Cummins):

  • Samochody ciężarowe (TIR): DAF XF 105, Scania R420, Volvo FH12, MAN TGA, Renault Premium
  • Autobusy: Solaris Urbino, Volvo 7700, Mercedes Integro, MAN Lion’s City, Setra S315
  • Maszyny budowlane: Komatsu, Hyundai, Doosan, JCB, Liebherr, Case, New Holland
  • Maszyny rolnicze: John Deere, Fendt, Massey Ferguson, Zetor, Valtra
  • Pojazdy wojskowe i specjalistyczne: Oshkosh, HEMTT, BAE Systems, HMMWV, MRAP
  • Agregaty prądotwórcze i przemysłowe: Cummins Power Generation, FG Wilson, Pramac

Typowe silniki Cummins współpracujące z turbosprężarkami Holset:

  • 6BT 5.9, 4BT 3.9, 6CT 8.3
  • ISB, ISC, ISL, ISM, ISX
  • QSB 4.5 / 6.7, QSC 8.3, QSL 9.0, QSM 11, QSK 19 / 23 / 38 / 60
  • NT855, KT19, KT38, KT50

Dlaczego warto wybrać regenerację turbosprężarek HOLSET?

  • Części premium, oryginalne i pełna zgodność z normami Cummins
  • Naprawa zmiennej geometrii (VGT) i sterowników turbosprężarek (elektronicznych i pneumatycznych)
  • Testy wydajności i wyważanie dynamiczne
  • Gwarancja jakości i zgodności z fabrycznymi parametrami

Regenerujemy także sterowniki turbiny HOLSET: m.in. HE300VG, HE400VG, HE500VG – z pełną diagnostyką i testami podciśnienia lub elektroniki (CAN, PWM, analogowe).

Obsługiwane marki pojazdów z turbosprężarkami HOLSET: Cummins, DAF, Volvo, Scania, MAN, Solaris, Mercedes, Komatsu, Hyundai, Doosan, Liebherr, John Deere, JCB, Fendt, Zetor, Case, New Holland, BAE, Oshkosh, FG Wilson.

Skontaktuj się z nami w sprawie regeneracji turbosprężarki HOLSET do Twojego pojazdu lub maszyny. Doradzimy, sprawdzimy kod turbo i dobierzemy odpowiedni model – także do jednostek Cummins z systemem EGR, SCR lub DPF.

🚚 Ciągniki siodłowe i ciężarówki

  • DAF XF106 z silnikiem PACCAR MX‑11 Euro 6 – Holset HE400VG 

  • DAF CF75 z PACCAR PR228/310 – Holset HX40 

  • Scania – wiele modeli ciężarówek korzysta z silników Cummins ISX/X15 i turbosprężarek Holset VGT. 

  • Volvo – popularne w segmencie ciężkim z wyposażeniem Cummins + Holset VGT. 

  • Kenworth, Freightliner, Paccar – mają pojazdy z Cummins ISX/X15 i turbinami Holset VGT.

  • DAF – wiele modeli serii XF oraz CF z silnikami Cummins ISB/ISX i turbo Holset.

  • Scania – pojazdy wyposażane fabrycznie po 2010 roku w silniki Cummins XPI lub ISM z turbo Holset 

  • Volvo (USA) – modele VN/VT/VHD, fabrycznie montowane z silnikiem Cummins ISX (385–585 KM) i turbo Holset 

  • Freightliner, Peterbilt, International TranStar – oferują wersje z silnikami Cummins i turbodoładowaniem Holset .


 

🚜 Maszyny budowlane i ciężkie

  • Hyundai R290LC‑3/7, R260LC‑9S, R210W‑9S, R360LC‑7A/9A, R380LC‑9, R430LC‑9, R250LC‑3R290LC‑7R360LC‑9R380LC‑9R430LC‑9 i ładowarki HL760‑9  –  Cummins 6CT / QSL z turbo Holset serii HX35W i HX40W

  • Komatsu PC220‑7, PC270‑8, PW180‑220, PC100, PC200, PC220‑7, PC270, PC300, PC350 oraz PW180/PW200, WA380/WA400 – turbo Holset HX35W/HX40W Koparki serii R250LC‑3, R290LC‑7, R360LC‑9, R380LC‑9, R430LC‑9 i ładowarki HL760‑9 – Cummins 4BT, 6BTA, QSB i QSL z turbo Holset HX25W, HX35W, HX40W .


 

🚌 Autobusy

  • Solaris Urbino 12/18 Hybrid – Cummins ISB6.7E5 i ISB6.7EV stosowane razem z Holset turbo HX35G lub HE300WG 

  • Solaris – autobusy na silnikach Cummins (ISB/ISL/X series) z turbo Holset.

  • Scania – autobusy miejskie i międzymiastowe z silnikami Cummins DLC9 oraz D12/D13 z turbo Holset HX55 

  • Volvo – autobusy z silnikami Cummins D12/D13 również wyposażonymi w turbo HX55


 

📈 Dlaczego Holset + Cummins to top w branży

  • Technologia VGT (variable geometry) zapewnia świetne osiągi przy małych i dużych obciążeniach – to idealny wybór do ciągłych startów i postojów, typowych w transporcie i komunikacji miejskiej 

  • Odporność i trwałość — turbosprężarki spełniają wymagania operacyjne w ekstremalnych warunkach, od pracy na budowach po ciężkie transporty ciężarowe.

  • Jakie to daje korzyści?

    • Lepsze przyspieszenie i elastyczność silnika

    • Mniejsze zużycie paliwa

    • Niższy poziom emisji spalin


 

🛠️ Przykładowe modele turbosprężarek i zastosowania

  1. Holset HX40W – do Hyundai R290 / Komatsu PC300 (8.3 L–8.9 L)

  2. Holset HX35W – do Hyundai R260, Komatsu PC220, Cummins 6BTA

  3. Holset HE400VG – do DAF XF106 MX11 Euro 6

  4. Holset VGT – używane seryjnie w ISX/X15, X-series dla ciężarówek (DAF, Scania, Volvo, Kenworth)

  5. Holset HX35G – do Solaris Urbino z Cummins ISL/ISLG, hybryda CNG/electric

🚛 Ciężarówki i pojazdy użytkowe:

  • Dodge Ram (2500, 3500, 4500, 5500) z silnikiem Cummins 6.7 ISB/ISL wyposażone są w Holset HE300VG/HE351VE VGT  – z silnikami 6,7 l Cummins ISB/ISL 

  • Mack Granite MHD – opcjonalnie z silnikiem Cummins ISL9 + turbosprężarka Holset

  • International TranStar 8600 – wersje z silnikiem Cummins ISM mają Holset turbo

  • Freightliner, Kenworth, DAF – stosują Cummins ISX, X15, ISB z turbinami Holset VGT 


 

🚜 Maszyny przemysłowe i off‑road:

  • Cummins B‑Series (np. silniki 4BT, 6BT, ISB, QSB) w lekkich ciężarówkach i autobusach – zawsze ze zmienno‑geometrycznym Holset VGT

  • Ciężkie maszyny (koparki, ładowarki, dźwigi) – silniki QSB, QSC, QSX oraz serie KTA i QSK (generatory, maszyny stacjonarne) – także używają turbosprężarek Holset

  • Komatsu, Volvo, Hitachi, John Deere, Manitou i inne – wykorzystują Cummins QSB, QSC, QSX z Holset VGT/fixed geometry w ładowarkach, koparkach i dźwigach 

 

🌾 Rolnicze i specjalistyczne

  • Traktory i żniwiarki z silnikami Cummins B‑Serie, QSB6.7 oraz ciągniki z Holset VGT 


 

🛳️ Morskie i energetyczne

  • Agregaty prądotwórcze, statki i łodzie z silnikami Cummins KTA, QSK, QSM11, QSK19 używają Holset VGT lub fixed geometry 


 

🚌 Autobusy i ciężarówki specjalistyczne

  • Cummins B‑Serie (ISB, QSB) z Holset VGT montowane w autobusach takich jak Blue Bird, Dennis Dart, Alexander Dennis – przewożą pasażerów i towar 

  • Cummins M‑Serie (ISM) z Holset VGT stosowane w dużych autobusach, ciężarówkach i pojazdach strażackich 


 

🔧 Technologia Holset:

  • Holset to marka Cummins Turbo Technologies – od 1973 roku część Cummins, z technologią VGT od 1998 r.

  • Występują w wersjach: zmienno‑geometrii (VGT), wastegate oraz stałej geometrii – stosowane w szerokim zakresie mocy, od lekkich pojazdów po ciężki sprzęt


 

Lista przykładowych modeli turbosprężarek Holset :

HE211, HE221W, HE250VG, HE300VG, HE351VE, HE400VG, HE431VE, HE500VG, HE551V, HX25W, HX27W, HX30W, HX32W, HX35, HX35W, HX38, HX40W, HX50, HX50W, HX52, HX55, HX55W, HX60, HX80, HT3B, HT60, WH1E, WH2E, WH2D, WHD2, WHD3, WHD4