Turbosprężarki Regenerowane

Regeneracja turbosprężarki do samochodów osobowych to koszt:

600 zł brutto

Regenracja tubosprężarki do samochodów ciężarowych, autobusów i maszyn to koszt:

Na usługę regeneracji turbosprężarki udzielamy 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów

od 700 zł netto

Naprawiamy wszystkie rodzaje turbosprężarek – skontaktuj się z naszym doradcą i ustal więcej szczegółów

Turbonaprawa.pl to autoryzowany serwis turbosprężarek działający na terenie całej Polski jak również Europy, oferujący naprawę/regenerację turbosprężarek lub ich wymianę na już zregenerowane.

Turbonaprawa.pl tworzy profesjonalny zespół wyspecjalizowanych ludzi, którzy naprawia Wasze urządzenia. Ponadto oferujemy pełne wsparcie techniczne zarówno przed naprawą w trakcie naprawy jak i po naprawie urządzeń oraz służymy pomocą. Dzięki profesjonalnemu i pełnemu parku maszyn nasze naprawy są dokładne i skuteczne, dodatkowo każda naprawiona turbosprężarka zostaje poddana wielu testom które poświadczone są dokumentacją dla naszych klientów.

Taki proces naprawy gwarantuje poprawność pracy turbosprężarki oraz jest pewnym i skutecznym rozwiązaniem dla powstałego problemu jakim jest uszkodzona turbosprężarka. Po naprawie urządzenia pozostaje zamontować naprawione urządzenie i cieszyć się sprawnie działającym pojazdem.

ZLEĆ NAPRAWĘ SWOJEGO URZĄDZENIA:







    Regeneracja Turbo - Jak to robimy?

    Pierwszym etapem regeneracji jest weryfikacja podzespołów turbosprężarki tuż po rozkręceniu urządzenia, pomiary elementów, kilka procesów oczyszczających tj. piaskowanie, szkiełkowanie czy też mycie ultradźwiękami, wymiana zużytych części na nowe

    Krok #1

    Drugim etapem regeneracji turbosprężarki jest wyważenie dynamiczne wirników wszystkich rodzajów turbosprężarek w dwóch płaszczyznach, które następuje po wymontowaniu wirników z obudowy (korpusu) a zastosowana prędkość obrotowa do wyważenia to ok. 3000 obr/min.

    Krok #2

    Trzecim etapem regeneracji jest sprawdzenie szczelności oraz złożenie korpusu turbosprężarki

    Krok #3

    Czwartym etapem regeneracji jest doważenie zespołu wirującego przy prędkości ok. 40 000 obr/min.

    Krok #4

    Piątym etapem regeneracji jest wykorzystanie doważarek, które przy prędkościach obrotowych zbliżonych do rzeczywistych, (szczególnie w turbinach o małych gabarytach) sprawdza czy wystąpią dodatkowe zjawiska niedoważenia wirnika. Może to być na przykład odejście ‘zimnego’ koła osi wirowania na skutek ugięcia końcówki osi pod wpływem obciążenia momentem siły. Proces wyważania przebiega po stronie ‘zimnej’ w jednej płaszczyźnie korekcyjnej, przy prędkości obrotowej dochodzącej do 200.000 obr/min.

    Cały proces zbliżony jest do faktycznych warunków jakie panują w pojeździe. Zespół części wirujących napędzany jest sprężonym powietrzem a ułożyskowanie jest zasilane olejem o ciśnieniu i temperaturze jak w komorze silnika.

    Krok #5

    Szóstym etapem regeneracji jest złożenie całej turbosprężarki wraz z obudową oraz montaż podzespołów

    Krok #6

    Siódmym etapem regeneracji jest użycie maszyny turbo-test dzięki której mamy gwarancję poprawności działania turbosprężarki jak również gwarancję idealnie ustawionej zmiennej geometrii. Dzięki tej innowacyjnej maszynie wykonujemy: kalibracje dynamiczną o zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego, test wydajności sprężarki, test wycieku oleju z turbosprężarki, test siłownika pneumatycznego i próżniowego, test czujnika położenia, test doładowania turbosprężarki, test wirowania, pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki, test strat powietrza w turbosprężarce, kalibracje sterowników elektronicznych.

    Krok #7
    Call Now Button